donderdag 29 oktober 2009

Uitbreiding van het Imperium

Het werd hoog tijd voor een uitbreiding van dit digitale imperium..

Dus heb ik nu een mailbox, voor als je iets te miauwen hebt, en een grote Photobucket, met allemaal leuke , mooie en vooral grote fotos.






Die mailbox vind je door op die envelop te klikken, rechtsbovenin. Makkelijker kan ik het je niet maken...







De Photobucket vind je door even op het label "photobucket" te klikken...

Nogmaals, makkelijker kan ik het niet maken....



De Photobucket ga ik zoveel mogelijk volstoppen met mooie foto's die ik tegenkom tijdens het interwebz reizen. Van tijd tot tijd zal de inhoud dus wisselen. Reden voor jullie om er zo nu en dan eens een blik te werpen, niet waar?

(De albums in de photobucket staan aan de linkerkant, dus niet meteen mailen dat er geen plaatjes te zien zijn.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten