vrijdag 16 januari 2009

Whats in the bag?

Nou, waar zal ik eens beginnen? Wat sleep ik zoal mee...

Een Canon Eos 300D met 18-55mm objectief.
Een Canon Eos 450D met een Tamron 18-250mm objectief.
Een BG-E5 batterygrip onder de 450D.
Een Canon Speedlite 430EX met twee Omnibounce's (Geel en wit)
Een Sigma 50-500mm objectief, "the Bigma".
Een Sigma 150mm Macro objectief.
Een Canon 60mm Macro objectief.
Een afstandsbediening, een lensdoekje, SD cards, een klein assortiment filters, een Op-tech Rainsleeve, een plastic zak, een blaasbalgje, een verstelsleuteltje voor statief etc.

Dit alles word versleept in een Tamrac rugtas, de expedition 8.



Ik heb een Giottos statief, en een Monopod. Allebei redelijk goede kwaliteit voor de goedbedoelende amateur. (Zoals ik)

Achterop de 450D heb ik een pop-up shade van Delkin, een erg handige uitvinding, en goede bescherming voor je camera.

Nu ik het zo zit in te kloppen, is het best wel een lang lijstje..

Het is dan ook niet een goedkope hobby, maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.

Op de Zoomexperience vorig jaar viel mij op dat er mensen rondlopen met een camera en lens die even veel kosten als mijn auto, en dat zij alleen maar moeilijk keken. Iemand met een kleine compact camera liep de hele dag te lachen, en had super veel lol. Want daar gaat het natuurlijk om; plezier in de hobby.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten